Известие

Collapse
No announcement yet.

Голям проблем!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Голям проблем!!!!

    Сутринта тръгвам за работа и трябва да спрана кръстовище, натискам спирачката и педала не мърда и естествено колата не спира! Натисках го многократно и не и не в същото време идва автобус и .... добре че ръчната работи, като се има в предвид че съм жена и не я използвам особено! едвам паркирах пред блока сега обаче незнам как да стигна до сервиза! Моля ви кажете ми как да карам до там!

  • #2
    Жена ми не се сети да използва ръчната и се нахакахме в кола.Резултат = смяна на халоген и фар и наплашен щофъор.Най вероятно сервото се скапало нещо.На мен ме посъветваха ,щом няма теч и работи добре да не сменям мембраната.Сутрин обаче трябва да 4акам 3-4 мин колата да работи на място и да помпя педала на спирачките

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от alfi Покажи съобщение
      Сутринта тръгвам за работа и трябва да спрана кръстовище, натискам спирачката и педала не мърда и естествено колата не спира! Натисках го многократно и не и не в същото време идва автобус и .... добре че ръчната работи, като се има в предвид че съм жена и не я използвам особено! едвам паркирах пред блока сега обаче незнам как да стигна до сервиза! Моля ви кажете ми как да карам до там!
      Най-сигурно е да я качиш на пътна помощ,скъпичко излиза,но пък е безопасно.

      Comment


      • #4
        Много благодаря за съветите мн ми помогнахте!!!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от alfi Покажи съобщение
          ... сега обаче незнам как да стигна до сервиза! Моля ви кажете ми как да карам до там!
          Колежке, потърси профила на колегата Gligan от форума, той извършва такива услуги. Там има и сайт с контакти ако не се лъжа.
          145, 1.6 boxer
          156, 2.4 JTD - ex
          Giulietta, 2.0 JTDm

          Comment


          • #6
            само не с е шашкай

            Comment


            • #7
              Не знам за какви мембрани става дума, но самата помпа на сервото не струва милиони и е най-добре да се смени цялата.
              Иначе предполагам, че педалът на колежката е мърдал, но съвсем леко и е било необходимо в пъти по-голямо усилие да се натисне, за да спре колата. Ако имаше проблем в самите спирачки (а не в сервото), то тогава обикновено педалът пада до пода. Ако е наистина само сервото, то колата може да се закара внимателно и на собствен ход, но е най-добре да я кара някой бабаит, че да има сила в краката да натиска
              Last edited by trustworthy; d.m.y г., 11:08.
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #8
                Набрах смелост и сама си я закарах до сервиза с много страх и внимание . Оказа се вакуумната помпа, но честно казано незнам откъде да си купя нова на нормална цена защото разбрах че е скъпичка!
                обадих се при италианеца но нямат и незнам какво да правя!

                Comment


                • #9
                  Погледни в раздела за Платените обяви http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=67 и този за Авточасти - http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=69

                  Ако не си намериш там, можеш да си пуснеш обява в "Купува" - http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=12
                  --Alfa Romeo 147 1.9JTD -- Keep walking! --
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    А колко струва тази вакуумпомпа? Чудя се дали да не си я сменя превантивно, преди да се скапе на пътя ... На един приятел преди седмица му се е разминало за малко точно поради същия проблем ... А има ли признаци по които може да се разбере, че е тръгнала да си заминава тази вакуумпомпа ?
                    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '06

                    Comment


                    • #11
                      тука пак всеки си пише нещо я разбрал я неразбрал
                      вакум помпа има само при дизелите. при бензиновите вакума се получава от самия двигател. и при двата типа най-често проблема е от маркуча или клапана към сервото.
                      точка

                      Comment


                      • #12
                        въпросната помпа е около 180лв нова, а втора ръка почти не се намира! аз звънях и при италианеца и я нямаха но незнам как майстора ми я е намерил! няма никакви признаци всичко си е ок и в един момент да натиснеш педала и нестава!!!! все едно си го заковал не мърда
                        Last edited by alfi; d.m.y г., 17:03.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от alfi Покажи съобщение
                          въпросната помпа е около 180лв нова, а втора ръка почти не се намира! аз звънях и при италианеца и я нямаха но незнам как майстора ми я е намерил! няма никакви признаци всичко си е ок и в един момент да натиснеш педала и нестава!!!! все едно си го заковал не мърда
                          В същност, каква точно е твоята кола,с кой мотор? Хубаво е в подписа ти да го пише, че да може да се ориентират помагачите по това.
                          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                          sigpic

                          Comment

                          Working...
                          X